nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku zaprasza do złozenia ofert na Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku

 

 

ZamawiajÄ…cy:

Gmina Brzostek                                                          Brzostek, 21. 03. 2016r.

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

 

Znak sprawy: IZP.7011.2.2016

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

ZamawiajÄ…cy zawiadamia, że w postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 tyÅ›.

euro prowadzonym zgodnie z Wytycznymi Instytucji ZarzÄ…dzajÄ…cej Regionalnym

Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

w sprawie udzielenia zamówieÅ„ wspóÅ‚finansowanych ze Åšrodków EFRR,

w stosunku do których nie stosuje siÄ™ ustawy ZamówieÅ„ Publicznych

(zaÅ‚. nr 1 do UchwaÅ‚y nr 103/2271/15 ZarzÄ…du Województwa Podkarpackiego )

na zadanie:

Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącego budynku Urzędu Miejskiego

na archiwum Urzędu Miejskiego w Brzostku jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7

złożona przez:

AB Consulting Obsługa Inwestycji 39-200 Dębica ul. 1 Maja 1. Wartość wybranej oferty brutto:

39.360,00 zł.

Wykonawca spełnia warunki zawarte w zapytaniu cenowym, natomiast oferta wybrana została zgodnie

z kryterium oceny ofert okreÅ›lonym w zapytaniu cenowym, którym byÅ‚a cena. Oferta otrzymaÅ‚a najwyższÄ…

liczbÄ™ punktów, tj.100 pkt, obliczonÄ… zgodnie ze wzorem okreÅ›lonym w zapytaniu cenowym.

 

Lista Wykonawców, którzy zÅ‚ożyli oferty w postÄ™powaniu:

Nr oferty

Nazwa (firma)

i adres wykonawcy

Cena brutto

Punktacja przyznana ofercie
w kryterium cena (100%)

1.

Instal-Tech Marcin Marzec
ul. Grażyny 11/7 31-217 Kraków

68.880,00 zł

57,14 pkt

2.

Pracownia Projektowa F-11 Marcin Furtak
ul. Grochowska 6B 31-521 Kraków

95.202,00 zł

41,34 pkt

3.

Project And Design Sp. z o.o. ul. Gen. Mjr. Jana Grochowskiego 7/26 05-500 Piaseczno

69.000,00 zł.

57,04 pkt

4.

Tomasz Synowski Pracownia Architektoniczna TSPLAN ul. Tylna 20 43-600 Jaworzno

94.710,00 zł

41,56 pkt

5.

KKAD Tomasz Kocemba
ul. Siewna 23b/26 31-231 Kraków

68.359,71 zł

57,58 pkt

6.

ABA Invest SpóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ…, SpóÅ‚ka Komandytowa Narama 147a 32-095 Iwanowice

58.425,00 zł

67,37 pkt

7.

AB Consulting Obsługa Inwestycji
39-200 Dębica ul. 1 Maja 1

39.360,00 zł

100 pkt

8.

Pracownia Projektowa mgr inż. Barbara Pasowicz
ul. Krakowska 1/311 39-200 Dębica

41.820,00 zł

94,18 pkt

                                                                                                                                

 

ZamawiajÄ…cy

                                                                                                                                 Burmistrz Brzostku

                                                                                                                                 Wojciech Staniszewski

 

 


 

Znak sprawy: IZP.7011.2.2016                                                                             Brzostek 22.02.2016 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na zadanie pn.:

 

„Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejÄ…cego budynku UrzÄ™du Miejskiego na archiwum UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku.”

 

Postępowanie poniżej 30 tyś. euro prowadzone zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym

Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielenia zamówieÅ„

wspóÅ‚finansowanych ze Åšrodków EFRR, w stosunku do których nie stosuje siÄ™ ustawy ZamówieÅ„ Publicznych

(zaÅ‚. nr 1 do UchwaÅ‚y nr 103/2271/15 ZarzÄ…du Województwa Podkarpackiego ) 

 

1. Nazwa i adres ZamawiajÄ…cego:

Gmina Brzostek

ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

tel./fax 14 68 03026, 14 68 03 025

www.bipbrzostek.mserwer.pl

e-mail:    inwestycje@brzostek.pl

REGON: 851661085   NIP:     872-22-23-191

 

2. Opis przedmiotu zamówienia i zakres opracowania:

Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejÄ…cego budynku UrzÄ™du Miejskiego na archiwum UrzÄ™du Miejskiego w Brzostku.”

 

Wspólny SÅ‚ownik ZamówieÅ„:

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

 

Zakres robót bÄ™dzie obejmowaÅ‚:

  • Koncepcja projektu budowlanego wraz zagospodarowaniem terenu i wstÄ™pnym oszacowaniem kosztów zadania inwestycyjnego,
  • Wniosek do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (ZamawiajÄ…cy posiada aktualne kopie mapy ewidencyjnej i kopii mapy zasadniczej),
  • Dokumentacja geologiczna,
  • Kompletny projekt budowlany

     - w wersji papierowej                                 4 egz.

     - w wersji elektronicznej                            1 egz.

  • Kompletny projekt wykonawczy

     - w wersji papierowej                                 4 egz.

     - w wersji elektronicznej                            1 egz.

  • Kosztorys inwestorski szczegóÅ‚owy i uproszczony w wersji papierowej i elektronicznej wraz z deklaracjÄ… jego uaktualnienia przed przystÄ…pieniem do przeprowadzenia postÄ™powania przetargowego,
  • SzczegóÅ‚owy i uproszczony kosztorys Å›lepy w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Przedmiary robót w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej i elektronicznej,
  • Informacji dotyczÄ…cej bezpieczeÅ„stwa i ochrony zdrowia,
  • PeÅ‚nienie nadzoru autorskiego,

Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez WykonawcÄ™ prawomocnej decyzji pozwolenie na budowÄ™.

 

Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskiwania niezbędnych uzgodnień, decyzji lub opinii wraz pozwoleniem na budowę.

 

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.

 

 

2. Postanowienia, zaÅ‚ożenia i wytyczne dotyczÄ…ce wykonania przedmiotu zamówienia:

 

Wytyczne dotyczÄ…ce projektu rozbudowy:

 

-    rozbudowa budynku UrzÄ™du Miejskiego o dodatkowe skrzydÅ‚o od strony póÅ‚nocno-wschodniej. Budynek w części rozbudowywanej (piwnice z pomieszczeniami gospodarczymi, parter z pomieszczeniami archiwum, piÄ™tro z pomieszczeniami administracyjno biurowymi). ProponowanÄ… lokalizacjÄ™ przedstawia zaÅ‚Ä…czona do zapytania cenowego mapa poglÄ…dowa.

-   rozwiÄ…zanie ukÅ‚adu budynku istniejÄ…cego w powiÄ…zaniu z budynkiem rozbudowywanym,

-    rodzaj projektowanych pomieszczeÅ„ dla pomieszczeÅ„ archiwum: pomieszczenie dla archiwisty, pomieszczenie do korzystania z pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia socjalne i gospodarcze i komunikacyjne,

-    zagospodarowanie terenu wokóÅ‚ budynku wraz z jego ogrodzeniem, oÅ›wietleniem, odwodnieniem, przyÅ‚Ä…czami niezbÄ™dnych mediów,

-    instalacje i urzÄ…dzenia wewnÄ™trzne wszystkich branż niezbÄ™dnych do funkcjonowania tego typu obiektu (uzgodnione z użytkownikiem obiektu) miÄ™dzy innymi wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie, chÅ‚odzenie, osuszanie, nawilżanie, ochrona p.poż, sieć komputerowa, monitoring.

 

WstÄ™pnÄ… koncepcjÄ™ projektowÄ… wraz z wstÄ™pnym oszacowaniem kosztów wykonanÄ… w oparciu o wstÄ™pne wytyczne ZamawiajÄ…cego Wykonawca przedÅ‚oży ZamawiajÄ…cemu do uzgodnienia lub wniesienia uwag w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

 

DokumentacjÄ™ należy opracować na podstawie aktualnych przepisów prawa a w szczególnoÅ›ci:

ü  Ustawy Prawo Budowlane,

ü  Ustawy o Zagospodarowaniu Przestrzennym,

ü  Ustawy Prawo ZamówieÅ„ Publicznych,

ü  RozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dziaÅ‚ania archiwów zakÅ‚adowych (w szczególnoÅ›ci zaÅ‚Ä…cznika nr 6 Instrukcja Archiwalna Rozdz. 3 – dotyczÄ…ce lokalu archiwum zakÅ‚adowego Dz.U.z 2011 r Nr 14 poz. 67 z dnia 20 stycznia 2011 r.).

 

Dokumentacja projektowa stanowiÄ…ca przedmiot zamówienia niniejszego postÄ™powania bÄ™dzie w przyszÅ‚oÅ›ci sÅ‚użyć ZamawiajÄ…cemu jako opis przedmiotu zamówienia w postÄ™powaniu na wykonanie robót budowlanych. 

Wymagania szczegóÅ‚owe dotyczÄ…ce opisu przedmiotu zamówienia obowiÄ…zujÄ…ce  w tym zakresie  ZamawiajÄ…cego opisane sÄ… w Ustawie Prawo ZamówieÅ„ Publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. w art. 29-31.

 

W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca zobowiÄ…zany bÄ™dzie do wspóÅ‚pracy z ZamawiajÄ…cym (w zakresie rozwiÄ…zaÅ„ technicznych opracowanej dokumentacji) przy opracowywaniu i skÅ‚adaniu ewentualnych wniosków o dofinansowanie realizacji inwestycji ze źródeÅ‚ zewnÄ™trznych.

W nawiązaniu do powyższego, projekt musi być zgodny z warunkami instytucji oferującymi środki pomocowe.

Cena oferowana przez Wykonawcę zawiera wszelkie koszty z tytułu przejętych przez Zamawiającego praw autorskich oraz z tytułu przyszłego nadzoru autorskiego.

Z chwilÄ… wypÅ‚acenia wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca projektu przenosi w caÅ‚oÅ›ci na ZamawiajÄ…cego autorskie prawa majÄ…tkowe.

 

3. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupeÅ‚niajÄ…cych

ZamawiajÄ…cy przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówieÅ„ publicznych uzupeÅ‚niajÄ…cych, w wysokoÅ›ci nieprzekraczajÄ…cej 10% wartoÅ›ci zamówienia publicznego okreÅ›lonej w Umowie zawartej z WykonawcÄ…, o ile te zamówienia publiczne sÄ… zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

 

4.Informacja o sposobie porozumiewania siÄ™ zamawiajÄ…cego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania siÄ™ z wykonawcami.

W postÄ™powaniu o udzielenie zamówienia wszelkie wnioski, oÅ›wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje ZamawiajÄ…cy i Wykonawcy bÄ™dÄ… przekazywać pisemnie, faksem (nr faksu 14 68 03 025) lub drogÄ… elektronicznÄ… inwestycje@brzostek.pl, za wyjÄ…tkiem zÅ‚ożenia oferty, gdzie zastrzeżona jest forma pisemna.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: StanisÅ‚aw Król, tel. 14 68 03 003

 

5. Termin wykonania zamówienia:   do 31.08.2016 r.

 

6. Przy wyborze ZamawiajÄ…cy bÄ™dzie kierowaÅ‚ siÄ™ kryterium: cena – znaczenie kryterium – 100% (100 pkt.) 
MaksymalnÄ… liczbÄ™ punktów otrzyma oferta z najniższÄ… cenÄ… ofertowÄ…  brutto za caÅ‚ość przedmiotu zamówienia - 100 pkt. Za najkorzystniejszÄ… uznana zostanie oferta z najwiÄ™kszÄ… iloÅ›ciÄ… punktów.

Liczba punktów z pozostaÅ‚ych ofert wyliczona zostanie wg nastÄ™pujÄ…cego wzoru:

                        C = Cn/Co * 100

              gdzie:

              C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

              Cn – cena brutto oferty najtaÅ„szej

              Co – cena brutto ocenianej oferty

W trakcie obliczania punktacji ZamawiajÄ…cy zastosuje zaokrÄ…glenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

Z wykonawcÄ…, który speÅ‚ni wymagania i uzyska najwiÄ™kszÄ… ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi ZaÅ‚Ä…cznik nr 2 do Zapytania cenowego.

 

7. O udzielenie zamówienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… warunki dotyczÄ…ce:

a)      posiadania uprawnieÅ„ do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci, jeżeli przepisy prawa nakÅ‚adajÄ… obowiÄ…zek ich posiadania,

b)      posiadania wiedzy i doÅ›wiadczenia,

c)      dysponowania odpowiednim potencjaÅ‚em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d)      znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiajÄ…cej wykonanie zamówienia.

W celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postepowaniu wykonawca skÅ‚ada oÅ›wiadczenie – zaÅ‚. nr 1.

 

8. Istotne postanowienia umowy:

Wzór umowy stanowi zaÅ‚Ä…cznik nr 2 do zapytania cenowego.

 

9. Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania cenowego wraz z wypełnionym zał. nr 1a do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie.

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

OfertÄ™ należy zÅ‚ożyć w UrzÄ™dzie Miejskim w Brzostku, lub przesÅ‚ać drogÄ… pocztowÄ… na adres UrzÄ…d Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, nie później niż do dnia 15.03.2016 r. do godz. 09:30

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek w dniu 15.03.2016 r. o godz. 9.40.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W toku badania ofert i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe

 

11. Opis sposobu obliczania ceny:

1)      Cena oferty to cena przedstawiona przez wykonawcÄ™ w ofercie.

2)      Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami. Wykonawca okreÅ›li w ofercie cenÄ™ brutto, która stanowić bÄ™dzie wynagrodzenie za realizacjÄ™ caÅ‚ego przedmiotu zamówienia.

 

12. Termin i warunki płatności:

Należne wynagrodzenie z tytuÅ‚u wykonania umowy bÄ™dzie regulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty przedstawienia ZamawiajÄ…cemu faktury przez WykonawcÄ™ na wskazany przez niego rachunek bankowy.

Fakturowanie odbywać się będzie jednorazowo, fakturą końcową.

 

13. Informacja na temat zakresu wykluczenia

Z postÄ™powania o zamówienie publiczne zostanÄ… wykluczeni wykonawcy, którzy nie speÅ‚niajÄ… warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu.

W celu unikniÄ™cia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiÄ…zanym osobowo lub kapitaÅ‚owo z ZamawiajÄ…cym. Przez powiÄ…zania kapitaÅ‚owe lub osobowe rozumie siÄ™ wzajemne powiÄ…zania miÄ™dzy ZamawiajÄ…cym lub osobami upoważnionymi do zaciÄ…gania zobowiÄ…zaÅ„ w imieniu ZamawiajÄ…cego lub osobami wykonujÄ…cymi w imieniu ZamawiajÄ…cego czynnoÅ›ci zwiÄ…zane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a WykonawcÄ…, polegajÄ…ce w szczególnoÅ›ci na:

a)      uczestniczeniu w spóÅ‚ce jako wspólnik spóÅ‚ki cywilnej lub spóÅ‚ki osobowej,

b)      posiadaniu co najmniej 10% udziaÅ‚ów lub akcji,

c)      peÅ‚nienie funkcji czÅ‚onka organu nadzorczego lub zarzÄ…dzajÄ…cego, prokurenta, peÅ‚nomocnika,

d)      pozostawaniu w zwiÄ…zku małżeÅ„skim, w stosunku pokrewieÅ„stwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieÅ„stwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia speÅ‚niania warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu wykonawca skÅ‚ada oÅ›wiadczenie – zaÅ‚. nr 1.

 

14. OkreÅ›lenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego:

1)       Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia nastÄ™pujÄ…cych okolicznoÅ›ci:

a)      wystÄ…pienia opóźnieÅ„ wynikajÄ…cych z koniecznoÅ›ci przeprowadzenia uzgodnieÅ„ prawnych lub technicznych oraz pozyskania dodatkowych dokumentów formalno – prawnych od organów administracji publicznej,

b)      zmiany bÄ™dÄ…ce nastÄ™pstwem dziaÅ‚ania organów administracji, w szczególnoÅ›ci przekroczenie okreÅ›lonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleÅ„, uzgodnieÅ„ itp.,

c)      wystÄ…pienie okolicznoÅ›ci, których strony umowy nie byÅ‚y w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej starannoÅ›ci.

2)      Zmiana postanowieÅ„ zawartej umowy może nastÄ…pić za zgodÄ… obu stron wyrażonÄ… na piÅ›mie pod rygorem nieważnoÅ›ci takiej zmiany.

 

15. Inne postanowienia:

1)      Oferta zÅ‚ożona w postÄ™powaniu przestaje wiÄ…zać w przypadku zamkniÄ™cia postÄ™powania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.

2)      ZÅ‚ożenie oferty bÄ™dzie uważane za akceptacjÄ™ zasad prowadzenia postÄ™powania opisanych w niniejszym dokumencie.

3)      Wykonawca ma prawo zÅ‚ożyć tylko jednÄ… ofertÄ™, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedÅ‚oży wiÄ™cej niż jednÄ… ofertÄ™ zostanie wyÅ‚Ä…czony z postÄ™powania. Wykonawcy przedstawiajÄ… ofertÄ™ zgodnie z wymaganiami okreÅ›lonymi w zapytaniu cenowym.

4)      SkÅ‚adajÄ…cy ofertÄ™ pozostaje zwiÄ…zany niÄ… przez okres 30 dni.

5)      Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupeÅ‚nienia do zÅ‚ożonych ofert pod warunkiem, że ZamawiajÄ…cy otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian, poprawek itp. przed terminem skÅ‚adania ofert.

6)      ZamawiajÄ…cy zastrzega sobie prawo unieważnienia postÄ™powania na każdym etapie postÄ™powania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytuÅ‚u.

 

Załączniki:

  1. Formularz „Oferta” – zaÅ‚Ä…cznik Nr 1
  2. Formularz „Specyfikacja do oferty cenowej za opracowanie dokumentacji projektowej” – zaÅ‚Ä…cznik nr 1a,
  3. Projekt umowy – zaÅ‚Ä…cznik Nr 2,
  4. Mapa poglÄ…dowa.

 

Brzostek, dnia 3.03.2016 r.

                                                                                                                     

 

ZamawiajÄ…cy:

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 Do pobrania:

mapa poglÄ…dowa

Formularze

 

 

 
informacje wprowadziÅ‚:Grzegorz Kud³acz
data dodania: 4 Marca 2016
data modyfikacji: Grzegorz Kud³acz / 2016-03-21 13:49:28
data wyworzenia: / 4 Marca 2016